ÅÅÅÅÅÅÅÅH

Ja, just det. Som vanligt hade jag värsta wow-storyn, men som vanligt slutar den tvärt.

Var iaf med Fanny och Thobbe, sen hände massa å blabla, ringde Fanny, då var hon på väg in mot stan, satt på tåget tydligen. Så jag började gå hemåt men fick syn på henne på tåget, då stog fyra killar och sparkade mot henne och Thobbe. Jag skulle hälsa att AIK suger å blabla. Usch, jag är på riktigt dåligt humör. Sen iaf fick jag med mig dom fyra killarna till Solna, vi blev homiesar, sen försvann dom. Poff!


Nu söker jag efter ett nytt hem innan jag sliter håret av mig.
Pappa dampar för ingenting och det börjar irritera mig riktigt.
Nu fick jag till exempel inte sova, för jag ska rensa avlopp och städa hela fucking jävla badrummet INNAN HELVETES JÄVLA HALV ELVA! Jag blir skogstokig. Jag klarade mig bättre utan dig. Du får mig att må psykiskt jävla dåligt och jag måste flytta, snarast.

Du har ingen som helst jävla anledning att skrika och dampa för ingenting, klockan 6 på morgonen.
Jag önskar att du ***.


Helvetes jävla fittgrej.

Kommentarer
Postat av: Cherry

Bo med mig ett tag <3

2009-06-04 @ 13:58:02
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0