TATULEERA

Höhöhoho, jag har rakat bort mina ögonbryn. Det är allt ni behöver veta. ska rita dit dom med nåt som inte försvinner så jävla lätt, men nu vill jag gå och köpa nya ögonfransar, nytt puder och en ny blek foundation. Sen vill jag ha tag i min gifta vän så jag kan få mina jävla leopardfläckar, annars får jag åka till lilla gatan, skulle jag iofs också kunna göra. Men då vill jag ha sällskap.


Har inget mer vettigt att säga, men ja, åker jag till lilla gatan kan jag fixa texten på handleden med, och  diamanten på fingret och min döskalle. Hmm, låter vettigt.

Ska fundera ett slag!


Min bästiz ska bli tvtjändizh! Det är nice, han har blivit massa snäll och så. Så nu förstår jag verkligen på riktigt varför jag umgås med honom. (du ville att jag skulle skriva om dig)



Snart flyttar vi och vi har stoooora leopardmönstrade planer! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0