MWAHMWAH!

Mwah, drömde skumaste drömmen. Jag kom ihåg allt för en timme sen, men så var jag tvungen att ringa b.C eftersom jag drömde att ölen jag beställt var sprit á 125 kr per flaska.
Men ja, öl.. Mmmh, jag vill ha nu.

Har åkt på fetaste jävla infektionen i kinden, det gör ont, men jag känner inget på samma gång?
Jag ska klara det här själv, för går jag till Kenneth kommer han skälla, och ja, han är den enda som kan skälla på mig så jag skäms.


Efter kuggnäs och min och mitt bär's inflyttningsfest så tänker jag hålla mig nykter, när jag insåg att en halvliter öl innehåller lika mycket kalorier som en hel chipspåse.


För övrigt hotar b.C mig, hon har fått sin gamla digitalkamera att funka, så ja, bilder från när vi var 13(?) kommer dyka upp. I don't like it! Man ska kanske inte behålla vänner så länge. ;)
Äh, jag älskar henne ändå, för hon är faktiskt bäst. Som slutar ta på sig själv och grejer när jag ringer. HAHAHA!


Nåja, nuhar jag inget vettigt att säga igen. Puss på kuken, som b.C skriker till gamla gubbar. Hahahahaha, jag är så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0