Kärleksbekännelser.

Han är den finaste jag vet, helt allvarligt, en obeskrivlig skönhet.
Kan sitta och titta, hur länge som helst, och jag känner värmen sprida sig.
Jag blir lycklig, riktigt jävla lycklig. Allt han säger är perfekt, varenda ord.


Jag blir nervös, samtidigt som jag är hur lugn som helst. Han gör mig lugn, men man kan inte annat än bli nervös i närheten av en så vacker människa. Vacker rakt igenom, insida som utsida.


Tralala, nu ska jag skärpa mig, sluta vara så kärleksfull, vi har ju faktiskt inte träffats än.


För övrigt har jag rosa hår igen, kanske ska på cruising imorgon, får 4 plattor öl efter helgen, det är tre veckor kvar till kuggnäs och jag älskar mitt liv.

Sitter och är lycklig, helt i min ensamhet, med min kopp. <3


Jag vill åka jänkare, känna hur det rinner till varje gång en fot trycker på gaspedalen och det vrålar så härligt. ÅHÅ!



Min Viccan är kändis. Saknar honom, men ja. JAG TÄNKER PÅ DIG, MUPP! <3

Kommentarer
Postat av: Kezia

Oh. Man får önska er lycka till :D

Väntar med spänning på fortsättningen.

2009-07-11 @ 11:56:08
URL: http://creed.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0