Grattis fanny!

Det känns bra, den här gången gick jag inte ner mig totalt. Har heller inte yttrat ett elakt ord för att försöka må bättre. Jag antar att jag helt enkelt blivit vuxen. Jag har sagt till alla att du var perfekt, men jag fick dig inte ändå. Bara knyta ihop paketet och kila vidare.


Jag är snurrig, vaknade 04.21 första gången. Det var krig på tv och någon hade skadat sin fot? Drömde att det stog någon utanför min dörr och skrek. Ska aldrig mer somna med ljud på tvn, inte högt ljud iaf. Men den fina sänka-ljudet-knappen på min fjärrkastrull fungerar inte. Mööög.


Idag fyller vackraste Fanny år, grattis gumman! <3

Och jag, jag ska bara sova en skvätt till... Nej, jag ska skissa upp mina gypsytatueringar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0