The world is mine.

Han fattar fortfarande inte, även fast jag förklarat gång på gång nu, man utnyttjar inte andra människors känslor för att söka bekräftelse i ett förhållande man uppenbarligen inte vet om man trivs i eller inte.

Allt snack om att jag var bättre, roligare, snyggare o.s.v. vad var det nödvändigt för? För att få mig att vilja hålla taget lite längre? Än en gång; om hon bara visste..

Jaha, jag skulle tydligen sitta här och titta på medans dom var lyckliga, tills det en dag råkar ta slut, när dom har stora framtidsplaner. För när det är slut vill han ha mig som tröst. VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK!?

Kan ändå inte låta bli att njuta av makten jag har i skrivande stund.
The world is mine..

Kommentarer
Postat av: Doris

Vilket jävla svin det är! Åhh bli helt tokiga på sånna som håller fast i en relation fast de är ute och små ragga på annat. Jävla svin! Nu bli jag osså arg på honom! Ge mig hans namn och adress så ska jag visa han hur man ska bete sig! :)

2009-01-20 @ 14:53:43
URL: http://doriskarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0