tatueringsmani

Just nu är jag bara helt jävla tatueringsgalen, jag vill, jag ska, jag måste! Begriper ni?!
Sugen på en septum med, men det har jag ju varit ett tag.

Blir två rosa diamanter längst ut mot axlarna, på framsidan. Lovely.
Du behöver inte döda mig pappa, det blir fint.


Hittade übersöta piercingsmycken med, jag känner att jag måste dela med mig. En vacker dag kanske någon känner för att ge mig en bunt pengar, det hade jag gillat. Men här sitter jag utan en bunt pengar, och är ganska lycklig ändå. Bortsett från att samhällskunskap B äter upp mig. Äh, bjuder på bilderna, sen får jag plugga.

übersöt läpplabrett, 39:- @ kawaii-design.com59 kr @ kawaii-design.com    me like.


Ses igen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0