Tågtidsfördriv.

Jag misstänker att ni vill veta hur jag roade mig på tåget till GBG i fem jävla timmar, utan något att läsa och utan musik.
Så jag tänkte bjuda på två extremt inte fina bilder som jag ritade.

Snabbskiss på tåååget.Skiss av min fina me so pretty.

Hah, ser ni likheten på andra och tredje bilden!? Nästan likt iaf.

Sen en storslagen fylletoaegobild. Det ni! Fluff is the shit btw.

fluffigt hår is the shit.




Btw, pappa lever, han snarkar. Jag har klämt i mig en munk och lite chips. Sen massa mat förstås. Mohahaha. Svulla är nice.

Över och ut.

Kommentarer
Postat av: Cherry o´`o

Jag ska tala om för fröken att din såkallade "fylletoaegobild" är nedrans vacker <3

2009-01-24 @ 03:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0