SVT och gratis tatuering.

Vad irriterande att jag först och främst vaknade nu och att dom dessutom drar pengarna för min mobilräkning innan förfallodatumet den 5e februari. Jag hade velat ha den betalad och klar.

Ska ha 760 kr av pappa imorgon, det känns bra.
Då är jag inte lika fattig som innan och kommer att ha 1800 kr till den 18e.

Fixat så jag får en gratis tatuering i veckan med, lär inte komma upp någon bild på den, eftersom det är en intim tatuering. Redigt snygg är den iaf, är en dödskalle med massa rosor omkring, så ska jag lägga till lite stjärnor, en banderoll och en hästsko, om han inte hatar mig för det. Hihi.

Nu ska jag plugga samhällskunskap B, miljöetik. Ett av de långa orden jag skrev om förut var naturerövrarperspektivet, sug på den ni!

Måste få länka en jävligt bra artikel från en tvrecensent som är väldigt kritisk till SVT's dokumentär "Planeten" som finns att skåda på SVT's hemsida.

Artikeln finner ni här; http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_370070.svd


Tror för övrigt, när vi ändå talar om SVT, att jag ska ge det nya programet "Öga mot öga" en chans. Ett program där offer möter gärningsman. Verkar intressant. Men SVTs hemsida strular så kan inte riktigt se när det börjar.


ÖVER OCH UT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åfan, verkar spännande! Håll mig/ oss uppdaterade om när det programmet börjar.



Awesome med gratis tattoo! Var gör du den? Eller hos vem menade jag. pruuutt:D

2009-01-25 @ 17:11:30
URL: http://fiendette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0