Svaga människor borde dö..

Sitter i skolan, det var en vecka sedan jag var här nu. Jag skäms, jag får inte missa mer nu.
Snart får jag äta lunch med pappa. Är helt snurrig och håller på att tappa balansen när jag går i trappan, men jag mår bra.
Blir lätt så när man inte sover och knarkar kaffe, kaffe är bra, men mitt kaffe är svagt. Jag gillar inte svaga saker och framförallt inte svaga människor. Jag har själv varit svag, men jag tog mig ur skiten, så jag är stark. Jag känner ingen sympati för tragiska och trasiga människor, allt handlar om vilja, och svaga människor sänker starka människor.
Svaga självmordsbenägna människor borde ta sitt liv på en gång, för att skona alla andras lidande.
Call me evil, i allready know i am.

Att omedvetet dra ner människor i skiten är minst lika elakt som att medvetet göra det. Jag skäms, jag ångrar mig men jag har gått vidare. Jag är stark och jag har förtjänat min styrka. Jag har kämpat och idag är det 2 år, 1 månad och 11 dagar sedan jag skadade mig självmant för sista gången. Jag borde fira!


Äh, dags att plugga? 


PUSSINUSS!

Kommentarer
Postat av: lizz

Alla mår vi dåligt, särskilt under den yngre tonåren. Det är något de allra flesta måste gå igenom helt ofrivilligt och under olika grader eller vad man ska säga. Men man växer som tur är upp och ger sig själv det man förtjänar<3



Man är stark om man ger sig själv den chansen.





fin är du! puss!

2009-01-28 @ 12:07:15
Postat av: olivia

Har själv den åsikten.

Man får fan ta sig i kragen ist för att skylla ifrån sig på alla andra.

Det är fan ens eget fel om livet är så miserabelt och deprimerande, går ju att ändra på.



2009-01-28 @ 13:57:10
URL: http://feelingnoregard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0