Stress.

Funderar på att börja med "dagens plus och minus" vad tycker ni om det?!


Nu har jag äntligen kommit hem igen, jag och pappa var i centrum. Fick handla två paket cigg och en snusdosa med småpengar. När jag gick därifrån sa killen i kassan "Trevlig nicokick får man väl säga" det fick mig att le heeela vägen till bilen.
Hur som helst åkte vi till spånga efter, så pappa kunde mäta ett kök, sen drog vi till paddys och käkade en paddyburgare, som för övrigt är hur god som helst. Kom precis hem, kollar på klockan, bråkar med pappa om vem som ska ha badrummet först.
Jag vann. Så nu sitter jag med hårfärgen i, den rosa alltså, eftersom jag inte har någon annan.

Känner mig stressad. Så jag ger upp det här nu

Över och ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är datumet idag ju:P 17 februari.. Asså det har inte hänt nåt idag om du undra:P jag har träffat min syster och hållt i henne! såååå jävla sööt<3

2009-01-17 @ 16:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0