Snygga flickor..

Jag undrar om det är så att man blir snygg av att umgås med mig, eller om jag automatiskt dras till snygga vänner?
Jag menar, jag omringas av vackra flickor. Cherry, Zombina, Alexandra.. Thats hot stuff. Kom bara att tänka på det när jag snokade i Alexandras blogg och Zombina hade mailat på helgon.

Jag gillar snygga människor, man får inte umgås med fult folk. Det kan smitta..

Andy är visst tillbaka i min vardag, lika dryg som vanligt. Men jag vet att han har svårt att släppa mig. Han vill ju träffa mig trots att jag är "helt jävla CP".


Sitter och slipar på lite idéer till diamanttatueringen. Har för övrigt hittat en urgullig fjärillsdödskalle. Ska lätt ha, blev helt kär.

Knappen flög av mina jeans igår, shit happens when you wanna party naked? För jag skulle ju faktiskt klä av mig och sova. Var inte alls länge sen knappen på mina gamla byxor flög ner i toaletten när jag hade liiiite bråttom till toaletten.
Jag tycker inte om knappar och knappar tycker uppenbarligen inte om mig heller.

Zombie Ghost Train - 13 tears
Thats fcking love.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hah eller hur! Snygga människor dras till varandra. Man vill ju inte bli ful heller! Det skulle vara värsta skammen! :3

2009-01-26 @ 11:24:36
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/
Postat av: lizz

Du har så rätt så, den tanken har även slagit mig. Men man avspeglar ju sig själv med sitt umgänge, kan man ju säga. Snyggtjejer har mer gemensamt, liksom. Ungefär som politiker.

2009-01-26 @ 16:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0