Slampa.

Efter att ha tittat på Queer as folk, vilket b.C tvingade mig att göra, så har jag insett att homosexuella män är värre slampor än vad jag är.
Men vem är du att dömma mig? Om man kan få allt man pekar på så är det väl bara att tacka och ta emot?
Allt är ju på mina vilkor, precis som jag vill ha det. Skulle jag inte finna något nöje, eller helt enkelt bara inte få ut något av det så hade ju sitsen varit annorlunda. Det är aldrig jag som blir utnyttjad, det är jag som utnyttjar.

Makt, känslan av makt är helt otrolig. Att ha 5-10 killar som bönar och ber om att få ha mig, jag kan inte hjälpa att jag älskar det.

Visst vill jag ha något seriöst, och jag vet att när denne speciella kommer in i mitt liv försvinner alla andra karlar hur snabbt som helst.


Nu ska jag fortsätta böga mig med b.C.

Över och ut.

Kommentarer
Postat av: b.C

" vill du se en gammal munk? " hahahah..

du är verkligen en kukälskande rövknullare som gärna sätter den i dajmkrysset! :D <3

2009-01-25 @ 05:22:26
Postat av: Anonym

Dom fina sakerna med singellivet!

Jag kan dock lova att är man en snygg hoe, så är männen kvar och väntar istället. Haha!:D Man blir bjuden osv minst lika mycket ( om inte mer ) när man är upptagen.



Men du kommer nog finna den där speciella som du kan röva och härja med! Tills dess kommr du ändå ha askul så det är beundransvärt att du inte gnäller som andra singlar brukar göra.

2009-01-25 @ 13:45:16
URL: http://fiendette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0