Nya kläder del 1..

Den här übersöta kjolen köpte jag idag, ett riktigt kap. minminmin.
Det var den jag pratade om förr, men som var slutsåld på REAn.
Nu är den hur som helst min, och väldigt fin.


Funderar på att gå ut imorgon trots att jag inte har råd, jag prioriterade ju att shoppa.. Men jag förtjänar ju en utekväll när jag klippt lugg, kirrat nya kläder och dessutom är snyggare nu än jag någonsin varit.


Vill baka en sockerkaka, en med vaniljyoghurt i, stor succé!
Sova, baka, sova, baka?!
Det jobbigaste är att vi varken har elvisp eller en ren bunke, så jag tar nog och sover istället. Dumt att jag skulle vakna och bli pigg efter 3 timmars sömn..

I need my ink-injection..


Kommentarer
Postat av: mathilda

verkligen skitsnygg, den hade jag också velat ha men jag har ingen kjolkropp direkt :) haha.

Puss :*

2009-02-01 @ 09:59:45
URL: http://proteshud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0