Nu jävlar..

Full och het ändå. God morgon, jag har för mig att jag var vaken ett tag förut och smsade med Jimmy, och att jag somnade ganska snabbt igen.
Jag gillar tydligen att sova, för jag gör inte så mycket annat..
Snart måste jag dock pallra ner fetröven till pendelkiosken och handla cigg. Jag är så lat så jag nästan funderar på att sluta röka bara för att slippa uppförsbacken på vägen hem... Kanske ska bli uteliggare tills vidare, så slipper jag gå så långt, kan bo utanför centrum, dom har massa vindskydd där. Nej, nu får jag ge mig.


Ska bjuda på en såndär snygg egobild som jag tog inne på syrrans toalett igår.


Tror jag drack världens godaste saft nyss med, minns att jag blev irriterad när jag tittade på flaskan, det var äpplen, jordgubbar och jordgubbar med vit mossa!? Grädde?! MÖGLIGA JORDGUBBAR!?
Tog mig iaf ettt tag att inse att det inte var jordgubbar över huvud taget, vet fortfarande inte vad fruktjäveln heter.

FY MIG! För långt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0