M.I.D - vet din pappa..

Nyss fyllda sexton, hon tror hon gör revlot
har en hemsida på nätet där hon visar upp sig stolt.
En plats där alla i världen kan se
att hon vågar men inte blir hon vuxnare för det.
Hennes beundrarkrets är global
och bristen på insikt total.

Jag finns på nätet, kom se mig där på rygg,
skriv i min gästbok att du tycker jag är snygg
Jag finns på nätet om du vill ha mer (och om du vill ha mer)
jag finns på nätet bara kom och ladda ner

Vet dom vem du chattar med på nätet?
Vet dom vad som står i dina mail?
Vet dom att du är en liten slyna
trots att du är hemma varje helg?

Jag är så jävla kär i detta förbannade jävla band. För övrigt så kommer det dyka upp ännu mer reklam här snart.
Men jag vill också vara rik. Idag ska Sandra shoppa kjolen åt mig, woho. För Andy är fortfarande gay tror jag.

  • Åter till M.I.D så har jag en bunt låtar ni MÅSTE höra;
    Två juck
    Nånting viktigt
    Tacksam
    Vet din mamma
    Vet din pappa
    & Se mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0