Meow.

Tattoobåten 26-27 mars.



Nu är det så här, att folk sökes som vill åka med. Finns två platser kvar á 513 kr.
Orka sitta hemma och vara tråkig, Mad Sin spelar faktiskt.



Hur som helst så hittade jag ett satans kul citat i min dagbok på helgon, som Doris sa på kuknäs förra året.
"Vänta, jag ska bara kolla så min gylf är öppen"
Så brutalt jävla skön är hon!

Dags för dagens första kopp kaffe. Jag är trött, har inte sovit inatt, såg det som den enda utvägen för att komma upp i tid till skolan. Ska luncha med papi idag, vet inte vart ännu, men lär bli i närheten då jag bara har en timme på mig och pappa inte har någon bil. Kommer bli trevligt.

Bakade en sockerkaka för några timmar sen, hade i massa cocos, MUMS! Hade behövt bakpulver dock, menmen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, Jag är rätt skön faktiskt..;) Håller fortfarande att ragga folk som hänger på till kuggnäs i feb.. :D

2009-01-28 @ 17:44:41
Postat av: Alessandra

Vadå tatto båten?

Vad är det?

Det låter som något jag vill åka på/med :)

2009-02-14 @ 22:54:30
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0