Lycka.

Glad bags & body bagsVaknade för 30 minuter sen, ofattbart att jag är pigg. Men en kvinna får gå upp 100 år i förväg bara för att hinna göra sig fin. Ska väl snart in i duschen men kände ett behov av att skryta. Har köpt denna lilla skönhet som finns att beskåda till höger. Mina älsklingar, Zombie Ghost Train. 82 pix, hur jävla värt som helst.
Graveyard Queen, Alone & Gone är ju låtar som väldigt ofta spelas i min närhet.

För övrigt börjar samhällskunskap B idag, jag har längtat som en tok.
Nu får vi hålla tummarna för att kursen är någonting jag verkligen gillar, för det är extremt långa dagar. 8.30-15.10 med bara Sam B.

Har ju Jessica, Åberg och Joel men, men jag räknar bara med Jessica för andra verkar tycka att det är kul att skolka på måndagar och individuellt val.

Dags för frukost. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0