Lycka.

KLAD HEST SMAAAAAJL!Fick ett extremt sött och trevligt blogginlägg om mig själv i Lennarts blogg; http://blogg.expressen.se/kjellennart/entry.jsp?messid=459803
Fan vad glad jag blev, vilken underbar start på morgonen.

Tänkte bjuda på en såndär "klad hest"bild på mig själv, men lär inte ta någon nu, för tro det eller ej, hör och häpna, jag är inte så jävla het när jag är nyvaken. (Observera vad jag nyss sa, för det blir nog förmodligen första och enda gången jag säger så)

Kunde för övrigt inte kommentera hans blogg eftersom man måste vara medlem på den sidan, det var lite dumt.
Men jag vet ju att han läser här, och ni läser här, så klicka där och läs med.

Nu ska jag kissa, för jag har varit kissnödig sen igårkväll innan jag gick och la mig men tänkte att jag skulle vakna tidigare om jag var kissnödig.

Ja just det, klad hest. Pussinuss


Kommentarer
Postat av: Doris

Fan va sött, jag vill också ha sånna läsare. :D Men jag tycker det stämmer in på dig, iaf vad man ha fått för intryck av dig när man träffat dig ;) Måste träffas snart!!

Kram <3

2009-01-16 @ 13:35:58
URL: http://doriskarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0