Lögnare.

Inte för att jag någonsin tog dig på allvar, inte för att det du gjort nu spelar någon roll. Det är mest en principsak.
Killar som är kära i kärleken kommer enbart att såra, men jag blev inte sårad för jag var aldrig kär.
Men man gör inte så som du gjorde även om det inte betyder någonting, det är fel.

Vi har helt glömt att boka min hemresa från gbg, men det löser sig nog.
Åker på onsdag alltså, åter på söndag.


Fy fan, jag är på så dåligt humör. "bli inte rädd för att det står att hon är min partner, det betyder inget"
HAH! Varför skulle jag bli rädd? Hon betyder ju visst något? Hon har fått en helt egen liten mapp? "bara min <3" nej du, det här är tragiskt. Ska nog slänga iväg ett sms.

Kommentarer
Postat av: en vettig person

uppenbarligen är det något ivf eftersom du reagerar som du gör. så sluta ljug för dig själv och för alla andra, det är lite väl obvious.



och om det står att han har en partner(jag antar att jag vet var :p), daaah?

2009-01-17 @ 10:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0