KÖP!

alla tre.Jag säljer inte mig själv, så jag säljer oanvända linnen istället, vilket i detta fall råkar vara det svarta och det randiga. Säljer det rutiga med men det har jag ju faktiskt haft på mig en halv gång.

40 pix styck.

På lappen är dessa i storlek 52, men jag har faktiskt L/XL i tröjor, om man tänker sig gina tricot's storlekar. Och jag fick knappt denna över tuttarna.

Hur fräsigt vore det inte att ha en tröja som en gång var min? Tänk när jag blir känd, då kan ni sälja den på ebay för några miljoner, investera i din framtid, köp ett linne!

Nu ska jag fota andra grejer som skall säljas. Smycken, tröjor och mer smycken. Uppdaterar senare, bara för att jag är cool.

Btw, tack Peter för mina 100 pix. :D


Över och ut.

Kommentarer
Postat av: Doris

Inte så många som ha dina troser vah.. Haha, hoppas jag iaf. Men om det är så, så är mina värda mer för de är signerade.. :D LoL

2009-01-15 @ 19:01:02
URL: http://doriskarlsson.blogpot.com
Postat av: Lennart

Testa Blocket istället! Eller Klubb6! Finns säkert något pucko som vill ha det du åtminstone tittat på! Följer dig som en igel! Puss!!! Gillar dig hur skarpt som helst. Tack för att du nämnde mig i ett blogginlägg.

Gillar dig därför att jag tror det kommer att bli något fantastiskt av dig. Hade jag haft kvar mitt företag hade du haft förtur! Kram!!!

2009-01-15 @ 22:21:02
Postat av: Anonym

Eeeey broshään. En linne, 30 kr? Eeey vänta kopis jag bra deal? Och du får den här nudel min flug.

2009-01-15 @ 22:45:41
URL: http://varmhyra.blogg.se/
Postat av: Lennart

Satan, glömde ju fråga om jag får ha din blogg som en länk i min blogg. Och vice versa. Fick jag det, skulle jag bli stolt!

2009-01-15 @ 22:46:54
Postat av: Lennart

Skrev en bitterljuv sak om dig i min blogg. Du förtjänade det. Fortsätt att vara öppen och - förhoppningsvis - positiv! Tänker på dig!

2009-01-16 @ 00:12:57
URL: http://blogg.expressen.se/kjellennart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0