Klänning, snöre och rykande underliv.

Jag sydde om min klänning lite igår, vilken brutal ångest jag har för att jag klippte av mina svarta snören. Ska genast ta bort det vita sidenbandet och ska sy fast en leopardsjal istället.

Prickigt och leopard is the shit?
Äh, vem bryr sig om vad jag har på mig, jag passar till och med i sopsäck ffs. Det har jag bildbevis på någonstans, emma tvingade mig att ha en på mig, och en hatt av aluminiumfolie. Ska rota upp den och lägga upp sen.

Ja nu kom jag på vad jag skulle skriva, mitt egna favoritcitat;
Ditt skitsnack får mig att hamna i rampljuset och dig att framstå som en idiot.

För övrigt måste jag sluta röka, tror jag har KOL, vilket är not cool.
Extremt ansträngande att andas, men ett paket om dagen går det åt.

När vi ändå talar om cigg så såg jag en film igår, där en brud hade två cigg mellan benen och rökte med fittan, ja, hon var asiat. Vad annars!?

Jag skulle ju hålla mig till korta inlägg så alla orkar läsa, men jag delar upp inläggen i stycken istället.

Puss på mig. :*

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag vill inte veta vad du kollar på för filmer haha, SNUSK! btw, var är sopsäcks bilden? :D

2009-01-18 @ 12:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0