Jessiiiicaaah

Jag är Jessicas fluga, hon ska mata mig med nooooodles. Yum!

I måndags när jag var i kista med Jessica och Erika sa Jesssica faktiskt en kul sak.
"Ska ni kolla nåt mer eller? Annars måste jag åka hem för mamma behöver skita!"
HAHAHAHAHAH

Jessica är alltid kul, så nu ska Jessica få ett helt eget inlägg.
Som idag i skolan, så satt vi och prata massa, och jag får inte prata om min mobil för då blir hon avundsjuk för jag har häftiga saker på min telefon som hon inte har för hon har en nokia och jag en samsung, så hon grät nästan..

Sen snackade hon skit om läraren och fick panik när hon upptäckte att läraren stog bakom, hon sprang då. Det var kul tycker jag.

Nu ska jag sluta blogga för det var jobbigt att blogga när jag var trött.

Tjingelingelingelinge-lingling!

Kommentarer
Postat av: varmhyra

HAHA, komsi lille flugis, fast flugskiten får du allt plocka upp själv!

2009-01-14 @ 21:27:58
URL: http://varmhyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej min kropp ville du ha för en kr och man tackar;) nästa gång måste du hinna take a photo på meeeeej;D;D;D;;D;DD;D;D;;D;D;D;D puss flugi. surra hemåt nu. till flugboet.

2009-01-14 @ 21:48:29
Postat av: Kira

hahahahaha, ja det var kul som fan :D

2009-01-15 @ 17:12:40
URL: http://isureamhardtobeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0