Jag får panik!

Allvarligt talat så har jag los übros panikos!
Jävla cpryck i ögat, hela jävla lektionen, halva jävla dagen och jag får aggressionsproblem.
Dessutom är jag sur för att man särskriver så mycket i engelskan som man aldrig skulle göra i svenskan.




Jag gillar inte särskrivningar, men särskrivningar gillar mig, precis som alla andra.
Om det skulle råka vara så att pappa läser min blogg idag med så VINKAR jag åt dig.


Jag vill baka cupcakes, men helst vill jag att dom bakar sig själva. Can you do that for me?!
Sen vill jag ha onsdag och mindre ont i ryggen.
Sandra velar, vet inte om hon ska komma eller inte, det är gay. När vi ändå talar om gaypeople så måste jag ju nämna andys gayfaktor igen.

Sitter med gulleJessiiiica och slipar på våran school magazine. Vi regerar, men jag mest.
pussinuss hårtuss!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Gullig du är som slänger upp en hyllningslåt till mig i din blogg! Bidde inte arg, bara glad.

2009-01-16 @ 15:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0