Im impressed, are you impressed?

Jag vaknade två minuter innan väckning, jag gick upp sekunden efter väckarklockan ringde och jag gick raka vägen till duschen. Wow, jag fastnade inte här och tog en cigg och 100 koppar kaffe innan.
Jag känner att jag vill tillbaka till duschen och värmen, men det har vi inte tid med.


Andy vill att jag ska luncha med honom, men hur ofta äter jag lunch då?


Jag gjorde världens godaste mat igår, ska nog göra samma idag... *dreggel*
Stekte kycklingfilé och hade i grädde och soya, sjukt hur gott det blev och tack Sandra för att du trixade bort min soyarädsla.
Hade noodles till det, ni vet sånna som Jessica ska bjuda mig på?

"Har du nudlar till eller?"
"Nej, jag tog mig tid att locka min spaghetti"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0