Idioti

Vilken extremt jävla ofin start på dagen, inte nog med att jag är trött så ska saker och ting tydligen skita sig också.
Jag insåg dessutom att ju mer jag "följer" dig, ju mer inser jag hur tragisk du är i ditt stilbyte.
Inget av det du gjort passar dig, men jag håller käften, för det är roligare att låta dig vara ful.
Jag är elak, men det är det ni gillar.

Hatar folk som ska predika om det ena och det andra inom en stil dom själva inte hör hemma inom, med dom mest värdelösa argument jag hört.
Som på krogen i etuna, när nån stackars skinnskalle försökte förklara för en nyfiken kille varför han inte tyckte om invandrare. Jag fick ta över, jag bad honom hålla käften för ju mer han sa, ju mer tyckte jag synd om honom.

Jag är skapligt less. Nu ska jag ta mitt morgonknark och vänta på att Andy ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0