Humor.

Igår fick jag ihop 57 unika besökare, det är inte så illa med tanke påa tt jag bara haft bloggen i 9 dagar, och ingen visste om det den första dagen.


Nu sitter jag iaf här med en kopp kaffe och fryser. Inser att jag behöver sponsorer till mitt kaffeberoende.
Kanske skulle göra som han snubben som gick ner massa i vikt och bara käkade hamburgare från MAX..


Äh, tittade nyss på last comic standing, fy fan vad kul det är.
"Får inte äta efter klockan 8, då drömmer jag mardrömmar om mat. Drömde här om natten att jag åt en gigantisk rispuffgodis, vaknade, och då var madrassen borta"

Jag älskar folk som kan skämta om sina "brister", som han cp-skadade som vann förra året, han var jävligt rolig. Josh Blue tror jag han heter.

Lavelle Crawford är sjukt rolig faktiskt. Han får till och med finnas här.. I min blogg.
Han är så fet så han inte ens kan applådera, men fan vad kul han är.



Kommentarer
Postat av: varmhyra

haha oj. hon kommer till skolan:D

2009-01-18 @ 18:18:58
URL: http://varmhyra.blogg.se/
Postat av: Thomas

Vi skrattade här så tårarna rann när Josh drog det om valet han hade gjort....... Herre du milde jävel vad klockrent!

2009-01-18 @ 21:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0