Honey im homo

Nu har jag äntligen kommit hem, det var en lång resa, men inte lika lång som den ner.


Håller på att laga mat mitt i natten, men har bara ätit sex köttbullar och lite potatismos sen jag åkte, så jag förtjänar mat.
Pappa dog? Han vaknade när jag kom hem, ville också ha mat och sen slutade han svara. Ligger helt väck på soffan.

Handlade lite onyttiga saker med, bara för att gå upp lite extra. Det blev chips, cola, vaniljmunkar och geisha. MUMS!
Men jag får det, eftersom jag ska bli nyttig på måndag. Börja med mina morgonpromenader igen.


BTW, jag måste tacka uppfinnaren av soya, vilket faktiskt är ett måste att ha i alla såser nu för tiden.
Köttfärssås med matlagningsgrädde och soya is the SHIT!

Får nog starta matkrig med pappsen så han vaknar.
QUALITYTIME?! Sov inte ffs.




PUSSPUSSPUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0