Första inlägget i den nya bloggen.

Jag bara testar lite.
Ny blogg, ny stil, nytt liv? Nej, behåller nog mitt gamla för att vara ärlig. Men jag gillar det här skarpt, och om jag dessutom kan göra hur många mellanslag jag vill så byter jag heltid.

För övrigt är min pappa jävligt rolig. Han kom in i köket, vred på ugnen, och kollade i kylen. Varpå jag frågade om han skulle baka en kaka. Det skulle han. Sen gick han och pissade och när han kom tillbaka orkade han inte baka längre tydligen, droppen gick vid andra knappen han vred på. Så han tar fram en påse med frysta bullar och slänger in en bunt i micron.
"Det viktiga när man gör sånt här i micron är att man måste ha en väntmojäng" och så tog han en negerboll. HAHA!

Nu sitter jag bara och väntar på att Zoppoz ska vakna, men det lär inte ske inom en snar framtid så jag väntar nog hellre på att Jimmy kommer tillbaka från sitt städande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0