Diamant?!

Måndag 26/1
21:30 Seriestart: Öga mot öga
Del 1 av 8. En natt i september blir Sarah misshandlad - hon slås ner med två knytnävslag i ansiktet. Brottet polisanmäls och misshandeln utreds. Nu erbjuds Sarah att träffa förövaren. Ska hon våga sitta öga mot öga med den som slog?


Spännande.

Dessutom har söta lilla Linus, han som fixat så jag fått rosa länkar och min fina logga, fixat så jag ska få en diamanttatuering när jag kommer. Ska ju dit över allahjärtansdag, ner till Borås. Ska bli mysigt.

Finns det btw någon söt människa som vet vart man kan få tag i ett sött plastdiamantsmycke? Alltså, formad som en diamant men gjord i plast?! JAG VILL HA!


Nej nu ska jag ut i cybervärlden och leta söta saker jag vill ha, vi hörs.
Pussilago. :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter ju awesome!:D

2009-01-25 @ 21:29:57
URL: http://fiendette.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tror det ska finnas sånt halsband på HM :O

Men jag är inte helt säker. Hoppas du hittar något iaf ^^

2009-01-25 @ 23:33:05
URL: http://lindacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0