Cateism.

Ska det vara så förbannat svårt att inse att allt handlar om mig!?
Jag skiter i vad du tycker, vad du tänker och vad du säger.
För jag vet att när allt kommer till kritan så handlar det bara om mig, vad jag tycker och vad jag säger.

Till alla er som inte har fattat det här ännu så är jag Cateist, jag är troende, jag lägger min tillit i den enda gudinnan som går att lita på, nämligen mig själv.

Det viktigaste när man ska välja vart man lägger sin tillit är att den personen man väljer att ge den till litar på sig själv.

BTW, jag drömde om en buss.. En cool buss, med dator, storbildstv och guitarrhero längst bak.
Det var nog allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då blir jag en anhängare till Cateismen, man ska tro på sig själv doll! Jag avslutar detta med ett läppglans smack!

2009-01-19 @ 16:37:10
URL: http://fiendette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0