Bebiskaka

Råkade visst åka lite till Solna när jag mådde bättre, umgick med min favoritkaka, b.C.
Vi käkade kinabuffé fast vi borde ätit pizza, åååh mat.

Sen gick vi till Lilla gatan, hon tyckte att jag skulle pierca septum, och jag var typ 30 sekunder ifrån att göra det. Får bli nästa gång jag har pengar. För efter det drog vi till Kista för att surprise:a Danne som jobbar på ICA och gör semlor.
Råkade shoppa lite för mycket om jag ska vara ärlig, jag var bara på jakt efter ett par stickade vantar, men kom hem med en leopardkjol, en zebrakjol, ett leopardlinne, hårvax och en kam.. FY MIG!


Köpte chips och cola med, ibland gillar jag att vara nykterist.

Nu ska jag moffa.. Mmm.... Kjolarna var galet fina förresten, slänger upp bilder sen.


Pappa ska åka till värnersborg, buhu. Ska hälsa på honom imorgon eller söndag dock.
Min pappa är min gud, han är bäst.
Saknar att ha någon som stör sig på allt på tvn för det är fel.. Speciellt när CSI-Nissarna alltid hittar fibertrådar!
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

shoppa bör man annars dör man!

2009-01-30 @ 21:00:10
URL: http://bewareofthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0