Ångest.

Lite snyggare, mycket bättre!
Varför försover jag mig alltid när jag ska färga håret? Varför ska jag alltid ringa till någon när jag egentligen skulle somnat tidigt? Varför i hela jävla helvete sitter jag här när jag borde vara i duschen!? Varför tjuter min mobiltelefon och varför fick jag för mig att dricka cola istället för kaffe? Alldeles för många frågor för mitt stackars huvud denna tidiga morgon. Jag tappar halva ord, ibland suger jag.

Undrar om det var syrran som kommenterade att jag ska bjuda henne på bio, för isf så var det faktiskt planen. :)

Surrade med zoppoz i nästan 3 timmar i telefonen innan jag somnade igår, han är ju så förbannat söt.

Andy vill köpa mig, sen vill han städa mitt rum och dessutom så vill han att jag ska blogga om honom, så varsågod, här har du!



OCH BARA FÖR ATT JOSEFIN ÄLSKAR DET SÅ BJUDER JAG UT MIG IDAG!
Nu ska jag duscha, tror jag.


Kommentarer
Postat av: carro

Klart det va syrran :P

2009-01-13 @ 09:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0