Aggressiv.

Gissa om jag vet någon som ska få så enormt mycket skäll imorgon. Ja det gör jag.
Hur lågt får man sjunka, jag vet inte alls om det handlade om bekräftelse från din sida, men det här får mig att vilja sabba mer än vanligt. Varför får alla andra vara lyckliga när inte jag får det? Kan jag sabba så gör jag det, men har inte gjort något än, både för min egna självrespekt och för att jag respekterat dig som vän. Jag vill så jävla gärna. Har du inte en riktigt bra anledning till varför du gett mig falska förhoppningar i snart två jävla år så vill jag sabba. Glöm för fan aldrig bort att den som är otrogen alltid ligger i underläge.

*MORR*

Kommentarer
Postat av: Tomic

Du har helt och hållet rätt!!

Jag hadde då sabbat med!

2009-01-19 @ 16:51:08
URL: http://tomictomi.se
Postat av: Anonym

Den pojken måste ju vara olycklig om han ger sig hän till andra, istället för sin tjej. Så hipp hurraaaa han är en loser!

Du, in the other hand, ska skatta dig lycklig! Be strong som fan!

2009-01-19 @ 18:06:02
URL: http://fiendette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0