Ååh, städa bil.

Vi började med att åka till Gör det själv-hallen i Helenelund. Men inte fan kom det ut någon biljett, efter mycket om och men såg man ett svagt ljus där det stod "Fullt" så vi körde vidare till Häggvik. En bil före oss, och ja, givetvis börjar "Fullt" lysa när han åkt in den äckliga horan. Så vi drog vidare till Willys istället.En av få människor jag tycker om. :)

Blir tydligen till att äta potatisgratäng, kycklingfilé och sallad idag.
Sen päronhalvor med vaniljglass och chokladsås.


Längtan efter att få bo själv är så jävla stor nu, jag ser verkligen fram emot att ta hand om mig själv. 

Jag tycker om Jessica. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

thank you cutie

2009-01-11 @ 22:55:54
URL: http://proteshud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0