- 60 kg.

Dags att avvänja hungerkänslan, har bestämt att jag måste ner 60 kg. Tänker inte svälta mig själv, tänker bara börja gå ut och gå på mornarna, direkt när jag vaknar. Men det är omöjligt nu när det är så jävla halt ute.
Får sluta med att ha socker i kaffet, helt. Endast vatten kommer att drickas. Jag är så pepp nu!
Wish me luck.


Ska in till stan imorgon, men först har jag tandläkare. Känns helt värdelöst att gå till skolan faktiskt, med tanke på att jag börjar 10.15 och tandläkaren är 10.40, vilket innebär att jag hinner vara i skolan i 15 minuter. YEY!

Måste lämna in systemkameran idag också, annars får jag massa skäll, så jag får väl gå till skolan vid 11.50..
Förlåt meine lieblings att jag sover lite länge ibland.

Dags att plugga!

Kommentarer
Postat av: Andy

Hoppas det går bra :)



Saknar våra morgon samtal ju... dumma dig

2009-01-26 @ 08:39:49
Postat av: Alexandra

Lycka till! Jag har själv ett liknande mål!

2009-01-26 @ 09:23:52
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte 60 kg? Du är ju fan redan skit het, kmr ju bli as liten :O

2009-01-26 @ 19:15:58
Postat av: varmhyra

Du är min fluga oavsett:D<3

2009-01-28 @ 22:53:46
URL: http://varmhyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0