Wöw.

Världen är tydligen lite, min braiga vän Heidrun pluggar tydligen i samma studiegrupp som min faster, så nu vet farmor också om det och tror att hon ska bli Heidruns homie. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Jag känner mig huslig, så jag bakar en cookie, en sockerkaka till och med, med massa vaniljyoghurt.
Den är klar om exakt 14 minuter..


Snart är det dags för öga mot öga också, hoppas att det är något lite mer spännande som hänt denna vecka..




Kom bara att tänka på hur snygg jag är, det är inte klokt.. Dock är jag ganska ohet nu.
Så snart ska jag in i duschen och färga håret. Tjopptjopp!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

HAHA, du är så bra Catte! ;)

2009-02-03 @ 10:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0