updaten var här.

Förlåt gott folk, men jag hann kissa i tid! Det var riktigt nära ögat, jag sprang nästan från bussen ner till toaletterna på centralstationen. Det kostade mig hela tio kronor, men det var värt varenda öre.

Imorgon skall jag pryda min snok med en septumpiercing, jag dör! Det är ju så sjukt jävla jättefint.
Ska passa på att trimma näshåren innan, man kan ju inte se ut hur som helst?

Luncha med b.C, det är niiiiice. Vi ska käka kebab, massa kebab!
Nu vill jag sova lite tror jag. Jag är trött som en känguru med ett ben!


För övrig ska jag aldrig mer uppdatera bloggen via telefonen, eftersom jag fick ett samtal från min syster strax efter.
"Vet du hur många gånger ditt inlägg kom upp eller?! 15! Du måste rensa när du kommer hem"
Sagt och gjort, rensat. Stog faktiskt på telefonen att det inte ens kom fram, men men.

Puss och godnatt! :*

Kommentarer
Postat av: svar

svar på ditt inlägg, nej det är inte så. 'elin' avslöjade jessica då hon fejkade ebonyelin.. och hon försöker hämnas genom att sprida falsk information.

2009-02-09 @ 01:50:06
URL: http://ebonyelinefake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0