Underbara vänner <3

Okej, jag har typ världens gulligaste och bästa vänner. Missade ju ICA och blev utan cigg. Sen tankade jag och b.C ner steam och ska börja lira HL så jag kirrade ett account åt henne eftersom jag använder ett som hon fixat för flera år sen åt mig. Hur som helst så kom hon och Danne hit och körde mig till statoil så jag fick handla cigg. Så nu tankar hon HL så ska vi spela hela dagen. För det är ju så sjukt jävla kul!

Käkade en halv skagenmacka nyss, har två påsar chips och 1,5 liter cola med. Väntar på att en viss liten herre ska vakna, han som lovear henne long time. Bu!

Ska in med bilderna från gårdagens sminkning snart med så folk kan kopiera min sminkning step by step..
Jag föredrar förvisso att se en bild på färdig sminkning och sen genom det försöka få likadant...

Vakna med the voice är så underbart bra, så nu ska jag fortsätta titta.

Tjingeling penisring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0