Tralal

Pappa gillade kortet, precis som jag trodde. Han visade stolt upp det för alla andra. Nu sitter det på väggen bakom lampan tillsammans med lappen jag skickade i första brevet. "Jag älskar dig".


Sitter och pumpar M.I.D på högsta volym, jag älskar varenda jävla låt och måste få se dom innan jag dör.
Samlade faktiskt ork till att sminka mig, vilket jag alltid försöker göra när jag är sjuk, för att slippa se sjuk ut. Ser man inte sjuk ut känner man sig inte lika sjuk heller och jag brukar oftast bli piggare då.

Kanske bjuder på en egobild lite senare, har ju färgat håret nu med. No more brunt! Ska dock färga wallsen med, blir rosa iaf.

Fick hem min såndär sak man ska ha på ögonlocken för att ögonskuggan ska sitta som berget. Ska nog testa den idag också :D Åh, jag förtjänar att göra mig fin och ta 982356972 fina bilder.

Sov nog lite väl länge, har helt tappat tidsuppfattningen. Somnade vid 10 igår morse, vaknade 21.45, gick och la mig i badet ganska direkt efter, somnade givetvis och vaknade vid 00.00, var vaken i 4 timmar och sen somnade jag igen och vaknade 13.40 när pappa ringde. Men jag kände att jag behövde få sova. Mår som sagt var mycket bättre nu.

Var nere på ICA.. Skulle köpa grönsaker och potatisgratäng. Tror ni dom hade potatisgratäng?! NEJ!
Så jag gick förbi sibylla istället och köpte en kebab. Imorgon blir det sallad, bara sallad.

Ja du är en jävla tönt, det vet vi alla om.
Och dina jävla polare, dom är lika brända dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0