Tradera är kärlek <3

Allvarligt talat, jag är på sjukt bra humör. Jag liksom. ÅHÅÅÅ! Tradera är min bästa homie. Köpt två knappar, en Demented are go och en guana batz. Har aldrig hört guana batz och tänker givetvis inte bära den innan jag lyssnat igenom ALLA låtar jag kirrat med dom. Hittade ett supersött överkast i leopard med, jag SKA ha.
Råkade lägga bud på 5 skivor och en hårblomma med. Ja just det, ett armband och en hårklämma.

Slå mig! Smiska mig! Ligg med mig?
Nej, så kul ska vi inte ha men jag är på extremt bra humör, OJA!


Jag är helt hyper och jag älskar allt. Skulle jag spela HL nu skulle det pangas blommor ur mina vapen.


Jag vill ha helg, party, fina flickor i mitt sällskap och massa alkohol!
MEN RÄDDA MIG JAG ÄR ALLVARLIGT TALAT SÅ GLAD JAG ALDRIG NÅGONSIN VARIT FÖRR!
b.C ÄR BÖG! Hon orkar inte joina mig till stan imorgon, hon ska ha massa blommor i ögat!

Hihihihihohohahahahhihihihi, jag vill tatuera mig, och fixa naglarna, skaffa hårförlängning.
Jag ska vinna min och pappas tävling. Vi ska se vem som hinner förändras mest innan han kommer hem.
Ska inte berätta om nåt jag gör, typ nagelförlängning, hårförlängning, tatueringar och piercingar.
Han vet ju inte om min septum ännu om inte Kicki berättat...


ÅHÅÅÅ ÄR DU GLAD NU MIN TORRMENSSYSTER?!
Jag ber om ursäkt. Säger inte bara att du vill ha en ursäkt den här gången.

hiihihiihihihi,

Kommentarer
Postat av: Karin

ha ha...Tack SÖTA...klart du får låna bilder....och..de e inte bara jag.. Vi är 6st... Så..tider finns ALLA gånger... Kramen.

2009-02-26 @ 21:23:27
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: carro

Jag är glad och du är ursäktad... dessutom längtar jag som fan efter onsdag!!!

2009-02-26 @ 21:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0