The end.

Helt slut är jag, precis som en manglad kaviartub. Har precis ätit köttfärssås och makaroner, blev inte alls lika gott som det borde, det bu:ar vi för!

Andy den busen borde köpa ut åt mig på torsdag, men han är tråkig och ska ha nåt för det, så jävla typiskt killar...
Kan ju lika bra ställa mig utanför bolaget med en skylt.. "Din i en timme för några öl", kanske vore något. Undrar hur många öl man skulle kunna få ihop på en vecka?

Sminkade min mobil idag tydligen, den fick lite foundation, det passade den inte..


Sitter och tittar på Trollkarlens hemligheter, jag är cool för jag listar alltid ut hur dom gör innan dom säger det.

Ska checka in mitt nya schema, eftersom vi byter var 5e vecka är det svårt att hänga med. Kommer sakna mina gullegrisar nu när vi har bild/teaterveckor.. Men vi har ju Sam B tillsammans.

The end, for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0