Svar på tal.

Milla:
180 kg alltså? Det var ju... jättesexigt. Ne.
Vad är det då att vara stolt över? Fettet?

Svar:
Jag är stolt över att jag fortfarande är snyggare än 99% av Sveriges befolkning trots att jag är fet.
Det är någonting att vara stolt över. Sen att jag är bäst och så gör ju inte saken bättre.
Väger inte 180 kg heller, men ändå.
Dessutom är jag inte ute efter att attrahera dig, kommer förmodligen inte bli heller, om det inte vore så att du skulle erbjuda mig 1034855742 kr för att jag ska få dig tänd. Om fallet skulle råka vara så kan jag överväga saken, när vi ändå pratar om övervikt tänkte jag.



Är lite bitter, pappas paket får bara väga 2 kg, vilket känns lite omöjligt när han vill att jag ska skicka en bunt kläder, tandkräm, deo och massa snus. Har iaf köpt snus för 300 kr idag, det sved. Men pengarna har jag fått tillbaka. Betalat räkningar har jag gjort med, jag är så jävla produktiv!
Nationella i matte gick ju inte på räls, men jag gjorde hela skiten utan miniräknare eftersom jag vägrade lämna in första delen innan jag såg hur mycket jag kunde göra på andra delen.

Andy tycker att jag ska raka mig, för han trivs tydligen bättre med den tanken. Vilket stör mig eftersom han inte ska se/känna ändå?!  Funderar på att skriva en lista på fina smeknamn han gett mig..

- Scat 'n' Stein
- cp
- tramp
- slut
- slyna
- hora
- luder
- gay
- flata
- idiot
- mupp
- pisshora
- freak
- psycho
- moralkärring

Nu kan jag inte komma på fler om han inte skriver något nytt. Kärt barn har många namn, eller hur var det? Känner mig inte så älskad med dom där namnen om sanningen ska fram. Men hur vore det om jag skulle ta åt mig av vad den pmsfittan säger? hoho..



Nu är jag för övrigt uppe i tillräckligt mycket poäng för att få beställa hem ett presentkort på 500 kr från gratisbio. HEJA MIG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra svar hjärtat.

2009-02-05 @ 16:01:23
URL: http://bewareofthem.blogg.se/
Postat av: Angelica

vad är de som gick fel när han bestyckades med sitt ordförråd ?...bara undrar...



kramar på söta katten

2009-02-06 @ 06:10:15
URL: http://finns.på.din.MSN

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0