Störelsemoment igen.

Idag är en till sån dag då jag stör mig på saker.. Framförallt folk som tatuerar sig bara för sakens skull hela tiden. Folk som tror att dom tillhör en stil som dom egentligen inte passar i, eller hör hemma i..
Det ska synas, och märkas vad man är, vilken kategori. Jag är bara äckligt less på wannabes.

Folk som tror sig veta saker när dom egentligen inte vet ett piss, och folk som skryter om extremt töntiga saker. Tillexempel något fjolligt tjaffs om vem som hör hemma vart. SKÄRPNING!
För varje sak du gör sjunker du i mina ögon, jag hatar det här.

Finns bara fyra fruntimmer i mitt liv, för jag kräver mer än ett "hej" på msn en gång var sjätte månad.
Jag kräver tid, jag är riktigt jävla krävande när jag tänker efter. Tror iaf att Kent fattade vinken angående att jag kräver tid.
Kan jag offra så kan andra också. Dessutom är det inte så jävla hemskt att pausa en film. Men det är klart, är man inte ens värd det så förstår jag.

Jag är ju bara en omänsklig klump som ingen skulle gråta över om jag dog. Japp, sån är jag tydligen..
Vem bryr sig? Jag är bara så äckligt less på alla äckliga människor som finns överallt.
LÅT MIG VARA!

Ska isolera mig i min egna lilla världen med b.C i telefon och Half Life på dataskärmen. Det är då jag mår bäst.
Jag dricker fan aldrig längre, spelandet räddar mina pengar..


ÅH KOM HIT ERA FULA JÄVLAR SÅ JAG KAN FÅ DRAQ ER I HÅRET, SPOTTA ER I ÖGAT OCH TRAMPA ER PÅ TÅRNA!
Jag hatar er, nästan alla.

Kärlek till Sandra, b.C, Josse och Heidrun. <3
Äkta, riktigt jävla äkta..

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Massvis med kärlek tillbaka till dig!

2009-02-23 @ 21:33:46
Postat av: b.C

aww söööte!! va skulle jag göra utan dig? spelade nyss, inte samma grej utan dig :( höll 1 minut och nu sitter jag här! :D <3333

2009-02-24 @ 00:57:56
Postat av: Linda

Catte då :( Även om vi inte snackar mycket med varandra, vet jag att jag skulle bry mig väldigt mycket om något skulle hända dig. Du är en mycket fin människa, ärlig och helt enkelt skitbra!

2009-02-24 @ 21:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0