Söker, köper och sånt spännande..

Jag söker någon som kan sy, för jag har stora planer på g.
Vill ha en jacka, eller två egentligen. Ska vara samma stuk som baseballjackor.
Ena ska vara leopardtyg och andra ska vara rosa siden. Så kan du sy, hör av dig!

Undrar också vart man kan hitta billigaste stället att göra hårfärlägning i stockholm med, vet du så hör av dig!


Jag gillar pengar, fast ändå inte. Det känns ju bra när man kan spara ihop massa och sen göra nåt kul..
Men tattoobåten är bokad och klar. 1500 :- för två pers, jag betalar 1000 kr för jag är så jävla snäll.

Snart ska jag tönta mig med b.C och spela HL med, ska bli så jävla kul. Vi fick beröm av våran förra idol, som för övrigt blivit dödlig sen senast vi spelade med han. Han tillhör en klan som heter Bulldog fightclub och kommer från Tyskland.'
Lyckades skjuta han skapligt många gånger ändå, och han var riktigt trevlig. Sa att vi var väldigt bra för att vara tjejer och bara ha spelat i ett år. Iofs har b.C spelat mer än mig, men hon är bättre mellan varven med.. Höhö.

Vi lärde oss att byta lag också, så nu slipper vi kriga mot varandra och råka kalla varandra för horfittor och så vidare, dock säger vi inte så till den som dödar oss, utan mer bara rakt ut för att vi blir dödade.

JAG ÄLSKAR HALF LIFE!

BTW, funderade lite på att köpa en tvättmaskin, den vi har funkar men inte så jävla bra, och det känns också som en bra investering och något jag vill ha hemma när jag flyttar hemifrån.. Do or dont?

Så just nu ser mitt shoppingschema ut såhär;
Tv
Dator
Skrivbord
Datastol
Tvättmaskin
Tatueringsmaskin
Piercingpistol
Säng(?)
Sänggavlar
Symaskin
Tallrikar, bestick och sånt..

Det låter väl bra? Det tycker iaf jag. Kanske skulle investera i ett gymkort med, och droppa några kilo.. Gick ju ner 3 kg förra veckan, bara sådär.. Jag blev paff..

Hur som helst så ska jag kila nu, inte från datorn, bara från bloggen..
Så ta hand om er, annars gör jag det!

Btw igen, Volbeat spelar nästnästa vecka, omgomgomg, hade nästan helt glömt. HEJA OSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0