Skills

Jag är sjukt duktig. Nu, på typ 30 minuter, har jag hunnit städa mitt rum (knuffade in det mesta under sängen, men det syns inte så det gör inget), stryka på mitt tygmärke på mina svarta jeans (vilket jag aldrig gjort förr!) och plockat in allt i diskmaskinen och röjjt i badrummet. Skills? OJA!

Sorry sötnosar, det blir inga jellyshots, tar för lång tid. Men det står mellan två drinkar istället. Madras och Finlandia Candy. Ska testa göra båda och se vilken som är godast, så märker vi vilken som serveras ikväll.

Nu skulle jag dock behöva en totalsanering av håret. Ett ton hårspray och en jävla massa tuperande = kaos när man vaknar. Men inget som inte två ton balsam kan lösa.

Nu ska jag nog sy fast tygmärket också. För övrigt har jag namnsdag idag, båda syskonen har grattat mig och jag grattade dom. Hoho..

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Michelle Das ÛBergefÜHrer.

Grattis på namnsdagen :O

2009-02-28 @ 14:38:07
URL: http://mistyrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0