septum, poker och femkant!

Igår var en väldigt händelserik dag, för en gångs skull. Drog till Solna för att pierca mig, tågen var inställda och så vidare, sen gick vi till lilla gatans iaf. En timme skulle jag få vänta för att pierca mig, så vi gick ut på caféjakt. Det upprörde  mig något enormt att det inte fanns ett enda jävla fik men typ 10 krogar, snacka om att uppmuntra till alkoholism. *bitter*

Fick mitt kaffe till sist, blev allt mer nervös och i takt med det pratade jag allt fortare. b.C skrattade åt mig så jag skällde på henne. "Det är inte du som sitter och väntar å att dö!!!"

Sen gick vi tillbaka till lilla gatans, och efter 30 minuter fick jag pierca mig, begriper ni?! JAG GJORDE DET!
Nu mer stolt ägare till en septum, hihihihihi.
Skulle komma en film också, men om det ska ske lär ju b.C ladda upp den till youtube, för jag hittar inte ens filmerna när jag kopplar mobilen till datorn.

Nåja, efter piercingen drog vi och tog en öl, som inte slutade med en öl. Spelade lite på spelmaskinerna, dumdidum, jag låg på 70+ men tog ut vid +-0.
Sen stängde dom tydligen innan klockan 21, så vi drog till paddys och fortsatte kröka, svarade i dannes telefon och frågade om personen som ringde vill vara med på en fyrkant. Sen kom det två pers, vet fortfarande inte om dom hoppades på nåt, haha. Spelade poker gjorde vi också, jag vann allt! 120 kr, inte så illa va?! Hohoho, nu är jag sjuk och jag tror att min hals vill döda mig. Dessut skallade min vän semmmmmelmannen mig igår. Stackars mig.

Eftersom det inte blir någon film för tillfället så kan jag bjuda på en bild faktiskt. Pussinuss!
btw, jag drömde att jag drack vatten, ty 50 glas vatten... mums!

Lite stor ring, men wtf, den är min!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Ny bloggadress

Fan, vad rolig du är! Och snyggt blev det under näsan. Var rädd om dig!

2009-02-10 @ 18:56:04
URL: http://absolutlennart.blogs.se
Postat av: Michelle!!!

Den blev jättefin vännen!

2009-02-10 @ 20:14:46
URL: http://mistyrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0