Pissluffare...

Nu är jag så äckligt förbannad så jag tänker gå och gråta. Det är hemskt att bli så jävla arg så tårarna bara sprutar åt alla håll. Du är patetisk, hela vägen igenom. Jag lider med dig, för det kan tammefan inte vara lätt att vara så tragisk när man är uppe i den åldern du är uppe i.

Jag bad dig ganska klart och tydligt dra åt helvete när du sa upp bekantskapen med mig för att folk kallade mig hora. Vilket gör dig lika mycket värd i mina ögon som dom som kallar mig för hora bara för att dessa råkar vara nolifers.

DU ÄR SÅ TRAGISK SÅ JAG HAR LUST ATT GÖRA DET ANDY INTE LÅTER MIG GÖRA.
Nämligen att be någon dö....



Det är så jävla  kul att folk försöker klanka ner på en för saker man gjorde för 8476592 år sen. Jag skämms inte över att det finns en bild på mig där jag sitter och kissar. Det är inte den enda bilden. Eftersom du verkade så jävla intresserad så kanske du vill se resterande bilder med!?!!?!?! JAG SKICKAR DOM MED GLÄDJE!

ÅH NI GÖR MIG SÅ ÄCKLIGT FÖRBANNAD, SKA SKJUTA ER I HUVUDET ALLIHOPA!

Tro mig, en vacker dag kommer det slå slint i huvudet på mig och då minns jag vilka ni är. Jag skulle aldrig tveka att döda.

idiotidiotidiot. Det är du som är horan, inte jag.


Kommentarer
Postat av: Lennart

Vafan är det som har hänt? Ut med skiten, Cat!

Har en misstanke om att det handlar om k6.

Ut därifrån och vill du snacka, så finns jag.

2009-02-13 @ 22:59:59
URL: http://absolutlennart.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0