penis.

Blev galet trött av städandet. Dammsög, skurade golven, diskade och nu ska jag tvätta. Sen måste jag ner och posta pappas paket. Har äntligen pratat med honom om hela katastrofen med det minimala XLpaketet.

Bläbläbläbläblä, vill sova, låt mig sova, jag måste sova, sova.

Biljetten till Karlskoga bokad och betalad, heja oss! Hihi.
Ska bli skönt att komma bort lite från ensamheten, även om jag inte varit ensam sen i tisdags. Erica sov ju här inatt. Insåg precis att andra sängen är väldigt oskön, haha jobbigt läge.

Nu ska jag dammsuga igen. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Doriis

Verka inte bli kuggnäs, :(. Fick en mobil räkning som jag "glömt" bort som måste betalas. Inget roligt alls.. :(

2009-02-05 @ 19:41:15
URL: http://doriskarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0