Peeeengar

Jag är skapligt jävla jättesur på Sandra, försökt få tag på henne sen jag fick veta att jag får pengarna. Men eftersom hon inte ens kan skicka ett jävla sms så tänker jag inte lägga ut några jävla pengar på en kryssning. Jag åker nog med någon annan som behagar att svara istället.

Så, är det någon som är sugen på tattoobåten eller?


Vad gör man med så mycket pengar? Jag ska köpa en dator, den saken är säker.. Lite begagnade tv-spel på tradera har jag lagt bud på också.. Men sen då? Lite tatueringar och så.. Men SEN DÅ!?
Hundra tusen kronor. Smaka på orden.. Yum..


Well, testar ringa Sandra en gång till.

Kommentarer
Postat av: Xandrah

Spara? hehe. Fixa i lägenheten? Körkort/bil?

2009-02-20 @ 16:29:38
URL: http://xandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

bjud mig ffs. haha!

nämen.

Sandra är pank på luren så hon kan inte ringa eller smsa någon. så tror jag hon hhade en dejt i helgen.

2009-02-20 @ 17:52:50
URL: http://bewareofthem.blogg.se/
Postat av: Josefin

Nu borde du iaf ha råd att hälsa på mig tycker jag :P

2009-02-21 @ 14:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0